Ben artık bu dışı yaldızlı içi çirkef çağdan çıkıp, maneviyatın değer gördüğü bir çağa gitmek istiyorum. Ahiretlik olan dostluklar, Allah’ın rızası için olan sevdaların olduğu bir çağa..
Fark ettim de insanoğlundan çok bir beklentim de yok aslında. Sadece istiyorum ki, benim onlara davrandığım gibi davransınlar bana. Verdiğim değerin yarısını görsem hayat daha kolay olacak belki de.