Sıdıka Kaya

" Hiç karşılaşmamış, birbirimizi tanımamış, hatırlamamış olabilirdik.Veya birimiz hatırlarken diğeri bu tanışıklığı inkar edebilirdi.Veya hiç hatırlaşmadan birbirimizin yanından geçip gidebilirdik.Diğer yarısını bulamayan bölünmüş bir ruh gibi kıyamete değin hasret çekebilirdik.Dahası, farklı zamanlarda yaratılmış olabilirdik.Ama bak binlerle yıl içinde aynı zamanda doğmuş, bunca kalabalık arasında tanışmış olmamız eğer kader değilse nedir? Bu bir mucize."
Sayfa 603
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Kimse etmiyordu insanın kendine ettiğini."
Sayfa 574
" Yükümü içine atsam da içimden atamıyordum."
Sayfa 371
" En çok susan en yaralı olandır."
Sayfa 339