Sıdıka Kaya

@sdk16·
·
sabitlendi
" Öğreneceğim çok şey kaldı geriye.Sözün özü hala çok eksiğim.Tanırsan, bu yanımdan tanıyacaksın.Bir de, şikayet etmemeyi öğrendim."
Sayfa 107
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Yine uyuduk, yine uyandık ve yine yemek yiyip su içtik.Hayat dünya işlerinden ve sadece nefes alıp vermekten ibaretse, bizim için de devam ediyordu."