Sıdıka Kaya

" Yine uyuduk, yine uyandık ve yine yemek yiyip su içtik.Hayat dünya işlerinden ve sadece nefes alıp vermekten ibaretse, bizim için de devam ediyordu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" İnsanın nereye gitmek istediğinin bir önemi yok, esas olan, hayatın seni nereye çağırdığı."
" Biri beni anladığını söylesin ve bir çift kanat taksın yorgun omuzlarıma.Ayaklarımda derman kalmadı çünkü, kalbimde derman kalmadı."
" Şeytab herkesten tabiatında zaten olan şeyi ister.Neyin varsa onu alır, sen gösterirsin, şeytan, insan üstünde keşif sahibi değildir, insan göstermeye meraklıdır."
" Eğer kibir günahını yok edersek birçok günahı işlemek imkansız hale gelir."