" Öyle zannetti ki çıkardığı sesten değil çıkarmadığı sesten mesuldür insan en fazla.Gün gelir hissetmediğin acının da hesabı senden sorulur, kalbimden sorumsuzum sanma."
" İnsan ölene, gitti diye ağlamıyor.Onunla yaşayamadıklarına, ona söyleyemediklerine, onunla yapamadıklarına ağlıyor.İçimizdeki keşkelere, pişmanlıklara, onu kırdığımız anlara yas tutuyoruz."