Seda KAPLAN

Seda KAPLAN
Kitaplara giderek daha fazla gömülmekteydi.
Reklam
Kimse özlemez beni. Çok geçmeden varlığımı bile unuturlar…
Kalbime korkulu bir keder çöktü. Keşke çocuk olsaydım da ağla­saydım.
Bazen bir sessizlik bütün sözlerden anlamlıdır.
Reklam