Seda KAPLAN

Seda KAPLAN
"Demek insanların yüzü başka, içleri başkaydı..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yakından tanıdığımız ölülerin acısı daha çok sarsar!"
Yaşayalım artık şu güzel günleri...
Bütün mesele, saadeti bulabilmektedir azizim..
“Hepimiz başka türlü dertliyiz, sıkma canını.”