sedna

sedna
@sdna
Bir eve en yakın hissettiren bazen insanlardır.
lise
2 Ekim
20 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ateş yoluna ışık belki ama dokunsan yanarsın. Uzansan sen şimdi yarama, sol yanıma;kan akıtır, tuz basar, yakarsın."
“Neden bunu yapıyorsun bana? “Neden yapıyorsun bunu…” “Çok seviyorum seni o yüzden,”
“Kıymık olup canıma battın. Canımı yaktın, Beni sağ bıraktın.”
“Ağlamışsın. Anlamıyorum, giden sensin, ağlayan sen... Anlamıyorum Ada." "Anlamış gibi yap Varis. Belki bir gün anlarsın."