Gökyüzü aydınlık diye mi üzülüyorsunuz ? Teninizi yakan güneşe gülümseyin .Çünkü karanlığın içindekileri bir kez gördüğünüzde ,bir daha asla eskisi gibi olamazsınız.
Uzun zaman önce cömert olmak istediğime karar verdim . Birbirimize yardım ettiğimiz bir dünyada yaşamak istiyorum; İnsanların onlara verdiğim para veya diğer kaynaklarla ne yapacağı bana bağlı değil . Ve bu yüzden şu anda bu soruları fazla düşünmüyorum,cevaplarla hala yaşıyor olsam bile . Ben eyleme geçiyorum.