Kendimi sonradan vurmamış olmam... Size yemin ediyorum, bunun nedeni korkaklık değildi... Bu benim için kurtuluş olurdu, tetiğe basıp silahın o kalkık soğuk horozunu indirmek...
Oradaki o kirli hayat içinde, insanın beynine sıkıştırdığı bir avuç bilgiyle herhangi birine hayatında bir parça nefes verebilmek, insanın tek mutluluğu...