Bence çok güzel bir kitap. Maceradan maceraya gidiyor başda biraz sıkıcı olabilir ancak gittikçe merak uyandırıyor. Okumanızı tavsiye ederim sakın okumayı bırakmayın.
Aslında başta çok sıkıcı geldi çünkü bir sayfada beynim yandı. Ama ilerledikçe bana güzel geldi. Uli'nin yaşadıkları bence çok zor. Umarım onun yaşadıklarını kimse yaşamaz.
Görünmez UliAstrid Frank · Kırmızı Kedi Yayınevi · 2020171 okunma