sedat çelik

sedat çelik
@sdt34
isg uzmanı /kamu yönetimi/türk dili ve edebiyatı.
yüksek lisans
İstanbul
İstanbul
83 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
İyı geceler
Ya senin kalitetende olanlarla Takıl ya da tek başına. #notum
Reklam
"Olmam gereken yerden uzaktayım, Belki de yoruldum, bilmiyorum. Öyle karışık, Öyle yabancıyım ki, Bu aralar kendime bile gelemiyorum.
"Duvarı yıkmaya gücüm yetmiyorsa kendimi parçalayacak değilim elbette . Ama önümde duvar var diye boyun eğmeyi de kabullenemem.."
"Hiç insanı öldürmediği halde; bir katilden daha cani insanlar gördüm, umudumuzu öldürenleri gördüm."
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
Reklam