sedat çelik

sedat çelik
@sdt34
isg uzmanı /kamu yönetimi/türk dili ve edebiyatı.
yüksek lisans
İstanbul
İstanbul
83 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
"Öylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?"
Reklam
"Aslında insanı en çok acıtan şey, hayal kırıklıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır."
"Yemin ederim ki her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır."
Sevmek güzel şey ama erbabına denk gelirsen. @iranatasözü
İyi geceler
İnsanların güzel ruhlara, nazik kalplere ve iyi enerjiye inanmasının sebebi olun. @kitapklubu
Reklam