Tadımı kaçıran kimseyi istemiyorum.
Huzurluk veren hiçbir olayın
İçinde olmak istemiyorum. Bana iyi gelmeyen insanlarla bir arada kalmak
İstemiyorum. Kaostan, kötülükten,
Ajitasyondan çok sıkıldım.
Yaşasın kendi halindendelik, yaşasın sakinlik.
#Edabiyatım