sedat çelik

sedat çelik
@sdt34
isg uzmanı /kamu yönetimi/türk dili ve edebiyatı.
yüksek lisans
İstanbul
İstanbul
83 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
İyı geceler
Kendimi yalnız bırakmamak İçin bütün gece aynanın karşısında oturdum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman içinde bana haksızlık yapanlara hayatın verdiği o sert Tokatların sesini duyuyorum.Ancak onların bu kötü sonlarına kahkahalarla da gülmüyorum.Belki inanmayacaksınız, hatta bezen üzülüyorum. Şu üç günlük dünya için, "Değer miydi" diyorum. Eskilerde bire bin karşılık vermeyi düşündüğüm haksızlıkları ilahi adaletin ellerine bırakıyorum ben sadece ona güveniyorum.
Farklıydı o... Beni anlaması için duyması gerekmezdi. Ben bakardım, o anlardı.

sedat çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
6 günde okudu
·
2024 42. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma