Zaman içinde bana haksızlık yapanlara hayatın verdiği o sert
Tokatların sesini duyuyorum.Ancak onların bu kötü sonlarına kahkahalarla da gülmüyorum.Belki inanmayacaksınız, hatta bezen üzülüyorum. Şu üç günlük dünya için, "Değer miydi" diyorum. Eskilerde bire bin karşılık vermeyi düşündüğüm haksızlıkları ilahi adaletin ellerine bırakıyorum ben sadece ona güveniyorum.