Şebnem Saadet Dinç

Şebnem Saadet Dinç
@sebnemdnc
Merhaba bu güzel topluluğun arasına katılıp kendime iyi gelen kitaplardan bir kaç alıntı paylaşmak için geldim ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡ Hesabıma hepiniz hoşgeldiniz iyi ki geldiniz ✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。°✩
“Hemcinslerime mezarlıkta seslenmekten hoşlanırım, çünkü orada hepimiz toprağa basarız, aynı toprağa basmakla kalmayız, aynı toprağa bastığımızın bilincine varırız.”
Sayfa 11·Kitabı okudu
Reklam
“çirkin, yaşlı, yoksul ya da herhangi bir nedenden ötürü bahtsız da olsa, hayat görgüleri, çektiği acılar, çileler yüzünden bir zeka ve bir ruh edinmiş olan kadınla daha iyi anlaşabilir, uyuşabilirim.”
Sayfa 6·Kitabı okudu

Şebnem Saadet Dinç

, bir kitap okudu
7/10
·136 syf.·
17 günde okudu
·
2025 11. kitabı
Vincent Van Gogh
8.2/10 · 8,2bin okunma