Merhaba bu güzel topluluğun arasına katılıp kendime iyi gelen kitaplardan bir kaç alıntı paylaşmak için geldim ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡
Hesabıma hepiniz hoşgeldiniz
iyi ki geldiniz ✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。°✩
“Hemcinslerime mezarlıkta seslenmekten hoşlanırım, çünkü orada hepimiz toprağa basarız, aynı toprağa basmakla kalmayız, aynı toprağa bastığımızın bilincine varırız.”
“çirkin, yaşlı, yoksul ya da herhangi bir nedenden ötürü bahtsız da olsa, hayat görgüleri, çektiği acılar, çileler yüzünden bir zeka ve bir ruh edinmiş olan kadınla daha iyi anlaşabilir, uyuşabilirim.”