Merhaba bu güzel topluluğun arasına katılıp kendime iyi gelen kitaplardan bir kaç alıntı paylaşmak için geldim ૮꒰ ˶• ༝ •˶꒱ა ♡
Hesabıma hepiniz hoşgeldiniz
iyi ki geldiniz ✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。°✩
“Ben affetmenin borçlu olunabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum. Özellikle bu bağışlanma hak edilmemişse. Seni inciten kişi aynı zamanda seni seven biri olsa bile.”
Düşünmeden okumanız gerektiği kanaatindeyim yoksa açıkçası pek fazla hikayenin tıkandığı ve altının doldurulamadığı bir çok yer yakalayabilirsiniz.
Ben böyle klişe aşk hikayelerini okumayı çok severim açıkçası konu da çok güzel ama sadece işlenmesi biraz karmaşık olmuş. Karmaşıktan kastım kurgu içerisinde bahsi geçen kitap-dizi kısımları vesaire biraz eksik geldi. Onun dışında cidden düşünmeden okumanız lazım yani biraz bende bitsin diye okudum son 100 sayfası fazla tahmin edilebilirdi ve ona rağmen anlatımı çok klasikti.