səbunə

səbunə
inst/@sebune.memmedli
"Eskisi kadar ağlamıyor." Çünkü gözyaşları bir işe yaramıyor.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam
"Hiç dinlemez zaten. Beni bu güne dek hiç kimse dinlemedi."
Sayfa 21·Kitabı okudu
"Mahsur kalmıştım, anne. Neden anlamıyorsun?"
Sayfa 10·Kitabı okudu
Reklam