Karıkoca birbirini seviyorsa ,aralarında nelerin geçtiğini hiç kimse ,hiç kimse bilmemelidir. Aralarında nasıl bir kavga geçmiş olursa olsun , öz annelerinden bile onlara hakemlik yapmasını istememelidirler. Kendi hakemleri kendileri olmalıdır.Tanrısal bir sırdır sevgi ve ne olmuş olursa olsun ,yabancı gözlerden sakınılmalıdır.Bu daha kutsal ,daha güzel yapar sevgiyi .Birbirlerine daha çok saygı duyarlar ,karşılıklı saygıda ise güzel çok şey vardır .Ayrıca,arada bir de sevgi söz konusuysa ,birbirini severek evlenmişlerse neden bitsin bu sevgi ?Onu korumak gerekmez mi ?Erkek dürüst onurlu bir insansa neden sönsün aşk ?Çocukları olur ,karşılaştıkları en zor durumlar bile mutluluk verir onlara.Yeter ki sevsinler birbirlerini ,yürekli olsunlar.Evet , evliliğin ilk yıllarında olan sevgi biter ,ama arkasından çok daha güzel bir sevgi gelir.
Sayfa 205 - Can Yayınları (mini kitap)·Kitabı okudu