İnsan benim gibi severse,aynı şekilde sevilebilmeyi hayal eder…
Bunu bir umut olarak yaşar…Bunu bir onur olarak yaşar…Rüyamda,benim sen olduğum rüyamda
Senin bakışın benim bakışım olurdu…Kederlilerin bulunduğu bir şehirde beni arıyordur diye düşünürdüm.Ben de o şehirde olurdum…Şimdi gazete kesiklerindeki yüzlere bakıyordur derdim…O yüzlerin her biri benim yüzüm olurdu…
Seni bazan öyle bir düşünürdüm ki,baktığın bütün dünya ben olurdum..O zaman anlardım artık, ben değil dünyayı istediğini..