Seda A.

Seda A.
@seda_seday
Küçük Mavi Kelebek, ruhun harapsa kitaplara sarıl.♡ Ay olmak istiyorsan karanlığa katlanmalısın. S~

Seda A.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·584 syf.·
3 günde okudu
·
2023 58. kitabı
Hüseyin Nihâl Atsız
9.4/10 · 17,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi
İçime işleyen, beni o eşsiz bozkıra, Orta Asya'ya, götüren bir kitaptı. Onbaşı Sançar'ın bitmez tükenmez kahkahası ve ölürken de öyle ölmesi hiç unutamadığım kısımlarından. Sonu bana burukluk verse de hiç bitmesin isterken aynı zamanda çabuk okuyup neler olduğunu öğrenmek istedim. Atsız var olsun! Vaktiyle bir Atsız varmış...
BozkurtlarHüseyin Nihâl Atsız · Ötüken Neşriyat · 202017,9bin okunma
Sevgi mi üstündür, öç mü?
Bazen yanlış bir davranış büyük sonuçlar doğurabilir ve hayatın akışını, tamamiyle tersine çevirir. Ondan sonra da ölüme kadar yanıp yakılmak fayda etmez...