ѕedαɴız

ѕedαɴız
@seda_z
αyrılıĸтαɴ ѕoɴrα, ĸαlвιɴι вιr мüddeт ιlιşĸιye ĸαpαтмαĸ; yαlɴızlığı değιl, αѕιllιğι ɢöѕтerιr.
ĸαyѕerι
Hastaneğ
26 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Ben senin o güzel bakışlarını özledim gel be sevdiğim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi.
İnsan ve Duygular
O seni unutmuş , sen unutamamışsan...💔
Müzik
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia. Adını gizleyeceğim Sen de bilme, Lavinia. ~Özdemir Asaf
Şiir