Seda

Seda
@sedaaas
Öğretmen
Lisans
1 Nisan
109 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsanlara çok önem veriyordum aslında. Benim için ne düşünecekler diye içim titriyordu.
Sayfa 643·Kitabı okudu
Reklam
Kimseyle anlaşmayı ümit etmediğime göre, anlamlı cümleler yazmanın ne yararı var?
Sayfa 632·Kitabı okudu
Aklımı kullanmaktan ve anlaşılmaya çalışmaktan bıktım.
Sayfa 631·Kitabı okudu
Her şeyle aramı bozdum artık. Her şey bana düşman kesildi. Tanrım, diye düşündüm ilk defa. İlk defa, Tanrım dedim; bıraksalar beni artık...
Sayfa 627·Kitabı okudu
Her söylenileni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi, yıktı beni.
Sayfa 626·Kitabı okudu
Reklam