Seda

Seda
@sedaaas
Öğretmen
Lisans
1 Nisan
109 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsanların en verimli olduğu çağda tükendim. Her anı, ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum. Bana müsaade.
Sayfa 607·Kitabı okudu
Reklam
Bu duruma nasıl geldim? Neden bana yaşamasını öğretmediler? Neden bana, bizden bu kadar gerisini sen bulup çıkaracaksın dedikleri zaman isyan etmedim? Hayata atılmak gibi bir çılgınlığı nasıl yaptım?
Sayfa 607·Kitabı okudu
Düşüncelerini çizgiyle ifade ediyorlarmış. Ben yazıyla bile anlatamıyorum.
Sayfa 605·Kitabı okudu
Kimse karşısındakinin parçalanışını görmek istemiyor.
Sayfa 603·Kitabı okudu
Ben parçalarımı bir arada tutmak için olağanüstü bir çaba harcıyorum: tutmuş benden ne istiyorlar.
Sayfa 603·Kitabı okudu
Reklam