Seda Aydın Şimşek

Seda Aydın Şimşek
@sedaaydn3
“Nemsin be? Sevgili, dost, yâr, arkadaş.. Hepsi. En çok da en ilk de Leylâsın bana. Bir umudum, dünya gözüm, dikili ağacımsın. Uçan kuşum, akan suyumsun.”
Sayfa 136·Kitabı okudu
Aşk
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Sabah gözlerimi sana açarım. Akşam, uykularımı senden alırım. Nereye, ne yana dönsem karşımda mutluluğun o harikûlade baş dönmesini bulurum.”
Sayfa 135·Kitabı okudu
Aşk
“Seninle dünyayı, kasaba kasaba, kıyı kıyı dolanmak isterdim. Her gün bir yaş daha gençleşir, çocuklaşırdın!”
Sayfa 129·Kitabı okudu
Aşk
“Sen ki hayatın ve aşkın yaratıcısı olan nadir bir insansın.”
Sayfa 129·Kitabı okudu
Aşk
“Halbuki mesele bu da değil. Aslında benim senden hiç kopamayışım, sensiz dünyayı hafif buluşumdur tüm mesele!”
Sayfa 128·Kitabı okudu
Aşk