Seda Aydın Şimşek

Seda Aydın Şimşek
@sedaaydn3
“Çünkü sen varsın. Sen tek başına, cihanın bütün haksız, canavarca düzenine karşı beni ayakta tutabiliyorsun.”
Sayfa 59·Kitabı okudu
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Hem Tanrı olmak mutlu, güzel, istenilir bir nen değil pek. Kıyamete kadar seyirci kalmak şeytanın bile dayanacağı bir şey değil.”
Sayfa 59·Kitabı okudu
Aşk
“Benim için çok mühim olan, sana aşık olmak veya aşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir.”
Sayfa 35·Kitabı okudu
Aşk
“Sana da güven ve sevgim, gerçekten, matematiğin değil, şiirin diliyle SONSUZ...”
Sayfa 32·Kitabı okudu
Aşk
“Seni tanımak, seni bir kerecik bile görmek, milyarla yıl yaşamaktan daha dolu, daha hazlı ve daha değerlidir.”
Sayfa 20·Kitabı okudu
Aşk