Seda

Bir şeyin özünü yalnızca kalbinle görebilirsin. Gözler özünü göremez.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Reklam
Öğleden sonra dörtte gelmeye başlarsan, ben de saat üçten itibaren mutluluk duymaya başlarım. Ancak sen herhangi bir saatte gelirsen yüreğimi hangi saatte hazırlayacağımı bilemem.
Sayfa 102·Kitabı okudu
İnsanların artık kimseyi tanıyacak vakti yok. İnsanlar her şeyi satıcılardan hazır alırlar. Satıcılar ise onların dostu olmadığı için, insanların artık hiç dostu kalmadı.
Sayfa 101·Kitabı okudu
İnsanlar nerede, diye sormuş Küçük Prens. Çölde biraz yalnız gibiyiz... İnsanların olduğu yerde de yalnızız, demiş yılan.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Yıldızlar, herkes kendininkini kolayca bulabilsin diye mi ışıldarlar?
Sayfa 87·Kitabı okudu
Reklam