Kimsenin içinden gelmeyeni talep edemem. Çok isterim belki ama bir kapıda kendimden taviz verecek kadar ısrarcı olamam bu yüzden boyun bükerek de olsa kabullenirim. Olacak olan benim ittirmemle olacaksa olmasın. Kendimi hatırlattığım sürece var olacaksam zaten unutulayım.
"Biliyorum bir gün upuzun ağaçlık yollardan içimi efil efil estirecek bir mutlulukla geçeceğim.
Kocaman gözlerimde ay gibi parlayan o sevginin beni sımsıcak yaptığı yerlerde gezeceğim"