Seda

Bir fırtına kuşunu sevmeliydim seveceğime seni; Hiç değilse baharda göğü şenlendirir gelirdi.
Şiir
Reklam
Kimsenin içinden gelmeyeni talep edemem. Çok isterim belki ama bir kapıda kendimden taviz verecek kadar ısrarcı olamam bu yüzden boyun bükerek de olsa kabullenirim. Olacak olan benim ittirmemle olacaksa olmasın. Kendimi hatırlattığım sürece var olacaksam zaten unutulayım.
1000Kitap
Hatırlatma zamanı :)
1000Kitap

Seda

@sedabulut_
·
"Biliyorum bir gün upuzun ağaçlık yollardan içimi efil efil estirecek bir mutlulukla geçeceğim. Kocaman gözlerimde ay gibi parlayan o sevginin beni sımsıcak yaptığı yerlerde gezeceğim"
1000Kitap
Yeryüzü boşaldı habersiz miyiz? Güneşe göç var da kalan biz miyiz?
1000Kitap
Reklam