Seda Ek

Seda Ek
@sedaek
Hep olduğun gibi kalan seni seviyorum.
Reklam
...ben seni düşünmeyi bir an bile olsa bırakmamıştım...
Sen bana çok yakıştın, hangi gülüş adil kılabilir hislerimi? Sen bana çok yakıştın hayatımın anlamı.
Dünya üzerindeki her şeyden daha çok onları seviyordum, yeniden ve yeniden okuyordum kitaplarımı.
Hiçbir zaman beni tanımamış olan sana.