Bütün bir kış boyunca içimde bu sevinç
duygusundan,bu coşkudan başka bir şey yoktu,zaten olamazdı da..İyi hoş da,o koskoca kış boyunca ben neredeydim peki? Kendi ruhumla,kalbimle birlikte miydim?
Her zaman gururluydum, her zaman "ya hep ya hiç" derdim! İşte bu yüzden de ben öyle yarım mutlulukla idare edecek biri değildim,
bana mutluluğun yarısı yetmezdi, hepsini istiyordum ve de işte bunun için böyle davranmak zorundaydım.