Seda

Seda
@sedagglr
Ormanlar düşünürdüm, uyurdum. Düşündüğüm ormanlarda kaybolurdum.
Matematik Öğretmeni
10 Ağustos 1993
239 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı

Seda

, bir kitap okudu
8/10
·88 syf.·
Beğendi
·
11 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.8/10 · 10,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güneşin evrene can verdiğini söylerler. Doğunca bir bakın bakalım, kendisi canlı mı değil mi?
Sayfa 86·Kitabı okudu
Bütün bir kış boyunca içimde bu sevinç duygusundan,bu coşkudan başka bir şey yoktu,zaten olamazdı da..İyi hoş da,o koskoca kış boyunca ben neredeydim peki? Kendi ruhumla,kalbimle birlikte miydim?
Sayfa 69·Kitabı okudu
Katı, gururlu ve ciddi davranıyor, sonra da kimsenin tesellisine gerek duymaksızın, sessizce acı çekiyordu.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Her zaman gururluydum, her zaman "ya hep ya hiç" derdim! İşte bu yüzden de ben öyle yarım mutlulukla idare edecek biri değildim, bana mutluluğun yarısı yetmezdi, hepsini istiyordum ve de işte bunun için böyle davranmak zorundaydım.
Sayfa 35·Kitabı okudu
2024 Okuma Raporları