Sedat akboğa

Sedat akboğa
@sedat0202
Hem sen gidersen bin yıl daha ülkesiz kalır esmer yüzlü çocuklar…
İnsanoğlu çiğ süt emmiştir, kendine aşıktır ve bencildir; gücüne tapar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mezopotamya cografyasinin kaderini, hem de berbat kaderini, belki de lanetini taniyacagiz..
Hay lo dilo!… emrê dilê min pê ra, de bajo Vê êvarê min rebenê!…
Zaman değişir, dönemler, çağlar, kuşaklar değişir. Ama hepimizden bir parça olan insan, ses, kelam, anlatı hep kalır.
Düşünce güzeldi, ancak o düşünceyi gerçekleştirecek olgunluktan çok uzaktım.