Uzaylı

Uzaylı
@sedayaseda
Yada çok değil biraz özledim de, yalan olduğunu bilsemde " sancak" En sevdiğiniz sanatçı kim ?
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki kelime yetiyor seven kalbi kırmaya , Sonra roman yazsanız ne fayda.
1000Kitap
Ne çıkar yanımda olmasan! Kalbim senden ibaret değil mi? Uzaktan sevmek zor demişsin . Etme sevdam Görmeden sevmek ibadet değil mi?
Edebiyat
Futbolu değil Fenerbahçe 'yi seviyorum .Fenerliler burada mi??
Edebiyat
Yaşamını Yaşamadan Yaşayamazsın -yaşamın, yaşanınca ,yaşamındır
1000Kitap