Sedef

Ne kötülük yapmıştık? İnsanların birbirlerini sevmelerinde nasıl büyük bir günah olabilirdi?
Edebiyat
Reklam
Günün birinde, etrafındakileri olduğu gibi kabul etmeyi başardığında daha da çok seveceksin.
Edebiyat
"Hayatın tadını çıkar. Yüreğinde düşlerin varsa onları korumaya bak..."
Edebiyat
Çünkü insanlardan, verebileceklerinden fazlasını bekleyemeyiz.
Edebiyat
''Mutluluk bu olmalıydı; insanların birbirine ufak tefek ve hoş şeyler anlatması.''
Edebiyat
Reklam