Sedef Gümüş

Sedef Gümüş
@sedefq1
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek...
Bir insan hassas diye illa ki deli olacak diye bir şey yok. Önemsiz şeylerle yaşayan ve sert bir söz yüzünden ölebilicek insanlar var.
Reklam
Aslında bütün bu telaş; bir fâninin ölümü unutmasının hikayesidir.
İnsanlara karşı duyarsızlığımla kendimi çevremden soyutladım. Şimdi bir hayaletler dünyasındayım. Rüyalarımda ve hayallerimde tutsak kaldım.
Gel seninle bir daha ağlayalım; yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanamayacaklara.
Ne içindeyim zamanın, ne de büsbütün dışında; yekpâre geniş bir anın parçalanmaz akışında.
Reklam