Sedef Gümüş

Sedef Gümüş
@sedefq1
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek...
Tanrı, kadınlara geçmişi ve geleceği, erkeklere ise yaşadığı günü armağan etti, kadınlar geniş bir zamana yayıldıkları için huzursuz, erkekler daracık bir zaman sıkıştıkları için anlayışsız oldular.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşanması gerektiği için yaşanmış, daha fazla yaşanması doğru olmadığı için bitmişti. Artık düşünme, üstünde durma. Hayatında olması gerekenler yanındadır, olmaması gerekenler uzağında.
"Kırgınlığım" yüzüme yansıyor... Ve saçlarım beyazlaşıyor, geleceği düşünmek boğuyor beni...
Bir insanın yaşamındaki en önemli an, benliğinin bilincine vardığı andır; bu olayın sonuçları en iyi ya da en korkunç şeylere yol açabilir.
Problem ne kadın ne erkektir. Çoğu zaman problem bakış açısı, algılama biçimi, yetişme tarzı, vizyon ve zihniyettir.