Sedef Ş

Sedef Ş
@sedefsnl
Her ilerleme, başlangıçta göründüğünün ancak yarı büyüklüğündedir. Ama sorarım size, insanlar ellerine geçirdikleri bir şeyi ne zaman içinden çıkılmaz, ne zaman eciş bücüş duruma sokmamıştır ?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Var olmanın en kötü şekli esaret altında olmaktır, yani duygularınızın insafında olmak.
Artık ağlayamıyordum; gözyaşlarının ferahlatıcılığını bile yaşayamıyordum. Bütün acım içimdeydi.
Hiçbir şey kendi içinde kötü değildir, her şey onun hakkında nasıl düşündüğümüze bağlıdır. Mutluluk dünyanın değil aklın bir durumudur.
Bedenlerimiz birer köle olsa da zihinlerimiz özgür kalabilir.