Sedef Ş

Sedef Ş
@sedefsnl
Kendini her şeyde hissedebiliyordu. Onun için eskiden cam gibi olan dünya, şimdi aniden kendi gölgesiyle karararak bir aynaya dönüşmüştü. Baktığı, izlediği her şey bir gerçeklik kazanmıştı birdenbire.
Reklam

Sedef Ş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·185 syf.·
25 saatte okudu
·
2020 23. kitabı
Zülfü Livaneli
8.6/10 · 62,2bin okunma
İnsanoğlunun yaşadığı her kötü deneyim çakralarını kapatıyor, bu da negatif bir enerji yayılmasına sebep oluyordu. Kötülüğün sebebi buydu işte !
Biz insanlar,sınırlarımızı bilmeden kendi aklımızı beğeniyoruz,öğrenmiyoruz,akıllanmıyoruz. Her şeyi anladığımız zaman da genellikle iş işten geçmiş oluyor.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Dünyada kötülük daha örgütlü ve daha planlı. İyiliğin içinde zaten bir saflık var. Bu yüzden dünyanın her yerinde kötülük saflığı yeniyor.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Reklam