Sedef Uludağ

Sedef Uludağ
@sedefuludagg
“Büyüyorsun. O yüzdendir belki,” dedi usulca. “Bazen bana öyle geliyor ki, dünya en çok o zaman sınıyor bizi; biz de içe dönüyoruz, kendimizi dehşetle izliyoruz. Bununla da kalmıyor, herkesin ruhumuzu okuduğunu sanıyoruz. O zaman pislik çok pis oluyor, saflık pırıl pırıl bembeyaz. Geçecek Aron. Biraz bekle, geçecek…”
Sayfa 535 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kendi çocuklarını tanıdığını sanıyor, sonra bir de bakıyor hiç tanımıyormuş.
Sayfa 529 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
İnsanoğlunun zaferlerinden biri de, bir şeyi bilip yine de inanmayabilmesidir.
Sayfa 492 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
İnsanları anlayabilmek için onları kendi içinde hissetmen gerekir.
Sayfa 488 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Yalanın bazen iyilik olsun diye kullanıldığını biliyorum. Ben yalandan iyilik gelebileceğine inanmam. Doğrunun keskin acısı geçebilir ama yalanın insanı ağır ağır kemiren ıstırabı hiçbir zaman yok olmaz. Her zaman kanayan bir yaradır.
Sayfa 469 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu