İnsan diğerleri arasında bir şey değildir: Şeyler birbirini belirler ama insan nihai olarak kendisi tarafından belirlenir. Yetileri ve çevresel koşullarının sınırlamaları dahilinde ne olduysa, kendi kendine yapmıştır.
Sadece deneyimlerimiz değil, ayrıca yaptıklarımız, sahip olduğumuz büyük düşünceler ve çektiklerimiz kaybolmadı. Geçmişte kalsa da onları var ettik. Var olmuş olmak da bir tür varlıktır, belki de en kesin biçimi.