Seda K.

Seda K.
@sednur7
güzel bakan güzel görür.
Suyu sevmeyen insanın, rüzgarı anlamayan, gökyüzünde bir bulutu olmayan insanın gideceği uzaklık, olsa olsa kendine sızan çaresizliktir.
Reklam
Gülümsemesi en duyarsız insana bile kederi sevdirecek güzellikteydi.
İnsanlık ne kadar büyük bir yalnızlığı, yabancılaşmayı, sevgisizliği ve yıkımı yaşıyor olursa olsun, dünyanın herhangi bir yerinde şiir yazan birisi varsa ve onu okuyan bir başkası varsa, barıştan, aşktan, özgürlükten ve güzellikten umudu kesmeye yer yoktur.
Sayfa 35
şiirin atlası insanın atlasıdır ve bu atlas bütün bir yeryüzüdür.
Sayfa 34
Durduğu yerde değersiz bir bütün olarak kalmaktansa, parçalana parçalana gitmenin büyük doğruluğuna inandırmıştı kendini.
Reklam