Seda

Seda
@seedaakk_
Sen, hiç kimsesin. Sen hiçbir şeysin.
Seni tam sileceğim derken hafifçe tozunu alıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyadaki en korkunç yer, sessizce iyileşmeye çalışan bir insanın zihnidir.
Güzel şeylere uyanalım.. İyi geceler 🌙💫
Hiç gerek yok daha fazlasına zamanı tutmaya, fezaya uçmaya geride kaldılar, geride kaldı o günler
Özünde iyi biri olmanız beni ilgilendirmiyor. Ben, bana ne yaşattığınıza bakıyorum.