Seda

Seda
@seedaakk_
Sen, hiç kimsesin. Sen hiçbir şeysin.
@seedaakk_·
·
sabitlendi
Niçin mi fikir değiştiriyorum ? Çünkü ben fikirlerimin sahibiyim; kölesi değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan doğulmaz, insan olunurdu.
Geçmişim hakkında hiçbir bilgin yoksa, bugünüm hakkında yorum yapamazsın.
Günün sonunda sadece sen ve ufak tefek hayatın var. O yüzden devam et, tadını çıkar. Olmak istediğin kişi ol.
Bazen daha iyisinin ne olacağını unutuyorum