Seda

Seda
@seedaakk_
Sen, hiç kimsesin. Sen hiçbir şeysin.
Eğer bu hayat gerçekten güzel olsaydı, herkes büyük bir sevinçle uyanır ve hiç istemeyerek uyurdu. Oysa durum bunun tam tersi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık bütün geceler gündüz, tıpkı tüm günün en aydınlık ışıklarının gece olduğu gibi. İyi Geceler 🌑🌙’
Sadakat gri olmaz; ya siyahtır ya da beyaz. Çok sevdiğinizi söylediğiniz birini aldatmanın, çok sevdiğinizi söylediğiniz birini dolandırmaktan pek bir farkı yoktur.
Affedememek belki de hapishanede kalmak gibi bir şey.