Seda

Seda
@seedaakk_
Sen, hiç kimsesin. Sen hiçbir şeysin.
Sadakat gri olmaz; ya siyahtır ya da beyaz. Çok sevdiğinizi söylediğiniz birini aldatmanın, çok sevdiğinizi söylediğiniz birini dolandırmaktan pek bir farkı yoktur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Affedememek belki de hapishanede kalmak gibi bir şey.
İyi geceler 🌾
Bazen rüzgarın saçımı dağıtmasına, yağmurun yüzümü ıslatmasına, birilerinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra; saçımı toplarım, şemsiyemi açarım, kalbimi kapatırım. Ve giderim hepsi bu.
Çok kötü bir güven problemim var. Her lafın her hareketin altında bir şeyler arıyorum artık. Sanki dünyadaki her şey samimiyetini yitirmiş gibi, düzelmiyor.