SevdaGavas

SevdaGavas
@seew
Yani diğer taraftan bakmayınca öbürünü nasıl tam anlayacaksınız?
Sayfa 379·Kitabı okudu
Reklam
".. Unutma ki biz mutluluğumuzdan güç alıyoruz, o ise çektiği acıyla iyice güçsüzleşiyor!
Sayfa 259·Kitabı okudu
"Kusura bakmayın ama_ sormadan edemeyeceğim_ daha iyi bir hayat yaşayamamanız acı bir durum değil mi? " Gerçekten acı bir durum. " " o zaman neden değiştirmiyorsunuz bunu? “
Sayfa 187·Kitabı okudu
".. Pek çok insan yoksulluktan ölüyor ve daha pek çoğu bu yüzden ölecek."
Sayfa 147·Kitabı okudu
", o ne itaat, O ne yalakalık, ne dalkavukluk, ne gurursuzluk ve ne sefil bir aşağılanmaydı öyle! Beden ve ruh bu kadar eğilince cennete varmaya bir şey kalmıyordu.."
Sayfa 137 - Can yayınları·Kitabı okudu
Reklam