Sefa Gürbıyık

Sefa Gürbıyık
@sefaries
*MECZUP* Ne zaman bir kitap açıp okusan, bir ağaç gülümser ölümden sonra yaşam olduğunu bilen. Belki içimizdeki çocuk yaşar, hayata olan inancını kaybetmez diye okumaya devam et..
Sezen Aksu
Ne gemiler yaktım O kadar yandı ki canım Sonunda karşıdan baktım Ne göreyim Kendime yıldızlardan daha uzaktım
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En önemli denetimci içimizdeki vicdandır.
Ergenlik yaşlarıma dönüp "Başkası ne der?" diye düşünmek yerine "Ben ne derim?" diyen cesur biri olmak isterdim.
İnsan kendi özünü ne kadar erken fark ederse, kendisiyle ne kadar erken ilişki kurarsa o kadar yaşıyor demektir.
İnsan ve Duygular