*MECZUP*
Ne zaman bir kitap açıp okusan, bir ağaç gülümser ölümden sonra yaşam olduğunu bilen.
Belki içimizdeki çocuk yaşar, hayata olan inancını kaybetmez diye okumaya devam et..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya
Bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız
Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalılıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük...
Kitap üniversiteyi yeni bitirmiş, hiç tecrübesi olmayan bir doktorun; kışın çok sert geçtiği, bir çok imkanı olmayan, batıl inançlara inanan, cahil bir kasabaya doktorluğa gönderilmesiyle başlıyor. Yeni başladığı ve ona yardımcı olacak kimse olmadığı için çok korkan ve tedirgin olan doktor zamanla bu korkusunu yener ve elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışır. Özellikle ilk başlardaki hastalara bakması ve ameliyat sahnelerinde kendimi doktorun yerine koydum ve gerçekten heycanlıydı. 7/10
" Bir sürü kitap okuyoruz ama okuduklarımızın hepsi aklımızda kalmıyor, o halde niye okuyoruz?"
Çünkü bir kitap, bir roman, bir hikaye, bir şiir okuduktan sonra aklımızda kalmasa bile asla aynı insan olmayız.