Yazarın vermek istediği mesaj güzel. Ama işleyiş bakımından yetersiz bir kitaptı. Yazar, karakterlerin düşüncelerini ve psikolojilerini hiç yansıtmamış. Bu da haliyle kitapta yavan bir tat bırakıyor. Canavar olarak adlandırılan Henry'inin hissettiklerini, Doktor Trescott'un düşüncelerini bilseydik olayın içine dahil olabilirdik. Kitap bitince bir olmamışlık hissi oluşuyor. Henry'inin ağzından okumak isterdim.