Seher BADUR

Seher BADUR
@seherisko
Naçizane.
Sevmek kolay, inanmak zordur, bilirsiniz. İnanmak için başka şeyler gerekir hep. Şu veya bu, bilmiyorum. Ama bir şey veya başka bir şey ( veya bambaşka şeyler) beni zorluyor hep. Neyse ne, bilemiyorum.
Reklam
Çünkü keder, çirkinlikten ve umutsuzluktan değil, güzellikten ve umuttan elde ediliyor yine de. Evimiz, evet çatısı yamulmuş, yorulup yandakinin omuzuna yaslanmış. Eski bir keder gibi.
Dünya başka bir biçimde ve henüz var olmakta sanki.
Öyle ya, kırk kelamın bir büyü ettiğine inanıldığı zamanlarda, bu dağların kül gibi insan kaynadığı devirlerde sevdalık işi başka nasıl yürüsün?
Böylece dalgınlıkla görmeyi, gözlerimi içime çevirmeyi öğreniyorum. Seçerek unutmayı ve istemeden hatırlamayı öğreniyorum.
Reklam