Hüzün dolu buruk bir kitap. Zaten kalbimiz kırıktı bir de üzerine ateş açtı. Neyse. Akış anlatım şahaneydi. Ağıtçı kadının tanık olduğu hikayeler hakeza öyle. Ancak hikayelerin altında saklı mesajlar mı var diye düşünmedim değil. Safımız belli olsa gerek, böyle bir anlatıma gerek var mıydı? Velhasıl tam notumu veremedim. Bu arada ‘Aşıklar bayramı’ da bu kitapla ilintili imiş, çok geçmeden onuda okumayı düşünüyorum, bakalım.
Romanlar seni daha iyi bir insan yaptıkça sen toplumdaki insanlardan uzaklaşırsın. Çünkü kendilerine benzemeyen iyiye, yani gerçek iyiye tahammül edemez insanlar.